vrijdag 3 september 2010

Game-animatie

De vakantie zit er voor mij weer helemaal op, maar nog steeds geen schijtduif getekend. Om na een 7 weken even niet met lege handen aan te hoeven komen, hier wat schetsen die ik al een tijd had liggen. Het is een ruw scenario voor RoadWreck, een game waar ik een tijd geleden aan mee heb gewerkt. Onder de plaatjes wat uitleg. Wytze(aaa), Tom, gaan we d'r nog eens een keer mee verder?
1. 's ochtends, de wekker gaat...
2. De wekker wordt hardhandig uitgezet. 3. De baas belt.
4. De baas kaffert de held uit, hij is wéér te laat. 5. De held snelt zich naar zijn auto

* lvl 1 van de game begint*
6. einde lvl 1. De held komt aan op z'n werk... de Superdoepermarkt (7.)
8. Snel aan het werk. 9. De klanten merken iets op...
10. De baas ziet het ook. 11. Ontslag...
12. De held zit balend op de bank, totdat de vriendin belt...

13. Ondanks de tegenslagen, gaat de held naar het arbeidsbureau (midden v.d. rij) voor een nieuwe uitdaging.
14. (boven) gesprek tussen medewerkster Truus en de held.
15. (onder) gezicht van de held, wanneer hij een kei-gaaf-te-gek baantje hoort
*lvl 2 begint*
Vervolgens begint hier een 'loop', waarbij de held telkens terugkeert naar het arbeidsbureau.

Hopelijk kan ik hier binnenkort eens de game in zijn geheel loggen. Zou volgens mij ook wel eens een keertje leuk zijn, toch?


Geen opmerkingen:

votechdirect.com